Ügyfélszolgálat: (88) 411-141
Hibabejelentés (24 órás ügyelet): (88) 425-498
Akadálymentesített változatVáltás magyar nyelvreSwitch to englishAuf deutsch

e-ügyintézés (e-Papír, SZÜF)

A BAKONYKARSZT Zrt. az E-ügyintézési törvény 1. § 17. j) pontja értelmében elektronikus ügyintézést is biztosít ügyfelei részére https://epapir.gov.hu/ elérhetőségen.
 
Egyes megrendelésekkel kapcsolatos nyomtatványaink a Személyreszabott Ügyintézési Felületen (SZÜF) és honlapunkról KAÜ azonosítást követően is elérhetőek iFORM űrlap kitöltését követően.
 
Az elektronikus dokumentumokat Társaságunk hivatali kapun keresztül fogadja biztonságos kézbesítési szolgáltatás igénybevételével, amely biztosítja az elektronikus dokumentumok sértetlenségét a befogadás tényének és időpontjának egyértelmű igazolásával.
 
Hivatali kapunk elérési adatai:
•              teljes neve: BAKONYKARSZT Víz- és Csatornamű Zrt.
•              rövid neve: BKZRT
•              KRID: 107303922
 
Társaságunk az elektronikus ügyintézést az e-Papír szolgáltatás segítségével, valamint a Személyreszabott Ügyintézési Felületen (SZÜF) keresztül biztosítja az alábbiak szerint:
(Az  logóval ellátott ügytípusok már KAÜ azonosítást követően, elektronikus formában is indíthatók.)
E-PAPÍR SZOLGÁLTATÁS
Az e-Papír szolgáltatás egy ingyenes, hitelesített üzenetküldő alkalmazás, amely internetkapcsolaton keresztül, elektronikus úton összeköti az Ügyfélkapuval, vagy Cégkapuval rendelkező ügyfeleket a szolgáltatáshoz csatlakozott intézményekkel.
Az e-papír-szolgáltatás célja, hogy azokban az eljárásokban vagy egyszerű ügyekben is legyen lehetősége az ügyfélnek beadványát elektronikus úton továbbítani társaságunk részére, amelyeket gyakoriságuk, egyediségük, vagy egyéb ok miatt nem indokolt szakrendszerrel támogatni. A szolgáltatás központi azonosítási ügynök (KAÜ) szolgáltatáson keresztül vehető igénybe, elérhetősége: https://epapir.gov.hu/
Társaságunk felé e-papír-szolgáltatás keretében indítható ügyintézés témacsoportja megtalálható a közüzemi szolgáltatás címszó alatt.
 
A BAKONYKARSZT Víz.- és Csatornamű Zrt. címzett kiválasztása esetén az alábbi ügytípusok indítása lehetséges:
•              egyenleggel kapcsolatos információ kérése,
​•              engedélyeztetési ügyek,
​•              hátralékkal, behajtással kapcsolatos ügyintézés,
​•              hiánypótlás megküldése folyamatban lévő ügyhöz,
•              károkozás bejelentése,
•              közműnyilatkozatok,
•              részletfizetési megállapodás iránti igény,
•              számlareklamáció,
•              vízminőséggel kapcsolatos bejelentés.
 
 
Személyreszabott Ügyintézési Felületen (SZÜF)
A szolgáltatás központi azonosítási ügynök (KAÜ) szolgáltatáson keresztül vehető igénybe, elérhetősége:  https://www.magyarorszag.hu/szuf_fooldal#fooldal
A felületen iFORM-űrlapok kitöltésével kezdeményezheti az alábbi ügyek intézését:
•              Vízmérőállás bejelentése, Átlagmennyiség módosítása, Számla megtekintés / befizetés,
•              Locsolási célú mellékmérő kialakítása, vagy 10 % locsolási kedvezmény igénylése,
​•              megrendelő elfagyott (megrongálódott) vízmérő javítására és cseréjére,
​•              megrendelő mellékvízmérők cseréjére, plombálására, mérőhelyek lezárásához,
​•              megrendelő metrológiai vizsgálatra,
•              megrendelő vízhálózat / vezeték nyomvonal műszeres vizsgálatához.,
•              vízvizsgálatok megrendelése.
 
rendelkezési nyilvántartás (RNY) szolgál az ügyfelek ügyintézési rendelkezéseinek, illetve meghatalmazásainak rögzítésére.
A rendelkezési nyilvántartás jelenleg a https://rendelkezes.gov.hu/rny-public/ címen érhető el KAÜ-szolgáltatáson keresztüli azonosítást követően.
 •             Ha az ügyfél gazdálkodó szervezet, az E-ügyintézési tv. 14. § (1) bekezdése alapján  köteles bejelenteni a rendelkezési nyilvántartásba az elektronikus kapcsolattartásra                        szolgáló elérhetőségét.
•              Ha az ügyfél természetes személy, és ügyeit elektronikusan kívánja intézni, az elektronikus ügyintézés engedélyezése céljából alaprendelkezést kell tennie.
 
Az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos esetleges panasz az Elektronikus Ügyintézési Felügyeletnél (https://euf.gov.hu/) jelenthető be.
Az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatban felmerült kérdésekben az országos telefonos ügyfélszolgálat (kormányzati ügyfélvonal) nyújt segítséget az 1818 telefonszámon.
Pályázat