Ügyfélszolgálat: (88) 411-141
Hibabejelentés (24 órás ügyelet): (88) 425-498
Akadálymentesített változatVáltás magyar nyelvreSwitch to englishAuf deutsch

Felhasználói Elégedettségi Felmérés 2022. szeptember 1-től

Tisztelt Felhasználóink!

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) - a víziközmű-szolgáltatókkal együttműködve - országos Felhasználói Elégedettségi Felmérést (FEF) végez.
Veszprém, Nemesvámos, Márkó, Herend, Ajka, Devecser, Magyarpolány, Mezőlak, Farkasgyepű, Várpalota, Berhida, Öskü, Papkeszi, Királyszentistván, Nagyvázsony, Monostorapáti, Zirc, Olaszfalu, Eplény, Lókút településeken – a BAKONYKARSZT Zrt. megbízásából – a felméréshez szükséges kutatást a Szocio-Gráf Piac- és Közvélemény-kutató Intézet kérdezőbiztosai végzik 2022. szeptember 1. és október 30. között, a kiválasztott felhasználási helyek felkeresésével.
A kérdezőbiztosok – betartva a vonatkozó előírásokat – igazolják magukat, majd a szolgáltatás és az ivóvíz minőségével, a számlázással, díjfizetéssel, ügyfélszolgálattal, hibaelhárítással kapcsolatban fognak kérdéseket feltenni. A felmérés célja az ügyfelek véleményének megismerése, szolgáltatásunk színvonalának emelése.
Kérjük – amennyiben Önt is felkeresik a kérdezőbiztosok – válaszaival segítse a munkánkat!
Köszönettel:
BAKONYKARSZT Zrt.
 
Pályázat