Tisztelt Felhasználóink!
A BAKONYKARSZT Zrt. a koronavírus terjedésének megelőzése érdekében március 16-tól, határozatlan ideig szünetelteti a személyes ügyfélfogadást valamennyi ügyfélszolgálati és fiókirodáján (8200 Veszprém, Pápai út 41. 8400 Ajka, Fő út 62., 8100 Várpalota, Péti út 1.). A korábbiakban közzétettek szerint március 16-tól a nagyvázsonyi üzemvezetőség és a zirci üzemmérnökségen, valamint a nemesgörzsönyi irodánkban is szünetel a személyes ügyintézés. Kollégáink telefonon és elektronikus úton továbbra is segítik az ügyintézést, Ügyfélszolgálat hivatalos nyitvatartási idejében. (A személyes ügyfélkapcsolat kizárólag - az ügyintézővel előre egyeztetett, halaszthatatlan ügyben – egyedi mérlegelés alapján lehetséges.)
Telefonon és/vagy online az alábbi ügyek intézhetők:
1. Átlagmódosítás, mérőállás bejelentés, (online és telefonon)
2. Locsolóvízmérős ügyintézés, (honlap/e-mail és telefonon)
3. Számlaegyeztetés, (telefonon)
4. Társasházi ügyintézés (ami nem szerepel fentebb), (telefonon)
5. Hátralékkezelés. (telefonon)
A közszolgáltatással kapcsolatos számlák befizetését bankszámlával, egyedi utalással, az e-számlás Felhasználóink a számlaközponton keresztül folyamatosan megtehetik.
A „sárga” csekkek feladhatóak továbbra is postai úton, iCsekkel (mobil alkalmazás), bankkártyával honlapról, egyedi utalással, fizetési ponton (sárga terminál).
A Felhasználóink és Kollégáink egészségének védelme érdekében kérjük, hogy minden esetben a telefonos vagy online ügyintézést válasszák!
Fentiek kapcsán szíves megértésüket kérjük, melyet előre is köszönünk!
Vigyázzunk Magunkra! Vigyázzunk Egymásra!
BAKONYKARSZT Zrt.