Kundencenter: (88) 411-141
Fehler / Störungsanmeldung (0-24): (88) 425-498
Akadálymentesített változatVáltás magyar nyelvreSwitch to englishAuf deutsch

Honnan tudhatom, hogy csőtörésem van? Mit tegyek, ha csőtörésem van? DE

Ha a felhasználó vizesedést tapasztal vagy indokolatlanul magas a vízszámlája, valószínűleg belső csőtörése van. Erről úgy bizonyosodhat meg, hogy elzár minden csapot, és megnézi, forog-e a bekötési vízmérő számlapján látható kis csillagkerék. Ha igen, úgy minden bizonnyal csőtörése van. Tekintettel arra, hogy a bekötési vízmérő utáni elzáró szerelvény és az azt követő házi vízellátó hálózat már az ingatlan tulajdonosáé, így a lakónak (tualjdonos vagy bérlő) kell intézkednie, hogy egy vízvezetékszerelő szakember végezze el a hiba javítását. Az elfolyt vízmennyiséget a lakónak kell kifizetni.
Pályázat